Przed wpłatą za obiady koniecznie proszę wypełnić(raz na rok) i przesłać KARTĘ ZGŁOSZENIA NA OBIADY!(podświetlone na niebiesko)
UWAGA
NIE ROBIMY PRZELEWÓW W SIERPNIU,GRUDNIU!
ODPŁATNOŚĆ ZA OBIADY ZA MIESIĄC
GRUDZIEŃ DO 25 LISTOPADA
Wpłata za grudzień,dzwonimy do intendenta o informację,albo wysyłamy e-mail z zapytaniem o kwotę
|
|
|
|
Odbiorca | Szkoła Podstawowa nr 21 w Gdyni | |
Nr rachunku | 15 1440 1026 0000 0000 1259 0644 | |
Tytułem | Opłata za obiady za mc. XI 2024 r., imię i nazwisko ucznia oraz klasa |
UWAGA – BARDZO WAŻNE !
Rodzic zobowiązany jest do dokonywania wpłaty abonamentowo za obiady za cały miesiąc „z góry” w terminie do 25 dnia roboczego miesiąca poprzedzającego. Jeżeli dziecko nie je obiadów w poszczególne dni miesiąca, należy zgłosić odpis u intendenta, lub telefonicznie pod numerem telefonu: 58 – 620 – 88 – 67 (e-mail:intendent@sp21gdynia.pl)
Przed dokonaniem wpłaty za obiady należy wypełnić KARTĘ ZGŁOSZENIA NA OBIADY.
Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone lub zgłoszone po terminie. Po zakończeniu umowy o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej, ewentualne nadpłaty Szkoła przekaże na podany w umowie rachunek bankowy Rodzica
Rezygnacja z obiadów na dany dzień/okres może nastąpić telefonicznie na numer: 58 – 620 – 88 – 67 lub zostać zgłoszona osobiście przez Rodzica najpóźniej w dniu poprzedzającym termin rezygnacji. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (choroba dziecka), dopuszcza się odwołanie obiadu najpóźniej do godz. 8.00 w dniu, którego dotyczy rezygnacja.
Dokonując opłaty przelewem należy uiścić kwotę podaną w harmonogramie za dany miesiąc, pomniejszając ją o ewentualny odpis pod warunkiem, że był on wcześniej zgłoszony w sekretariacie szkoły.
Samodzielne pomniejszanie należności za obiady z tytułu nieobecności dziecka w szkole jest niedopuszczalne.
Informacje o ewentualnym odpisie można uzyskać w sekretariacie szkoły, bądź pod numerem telefonu 58 – 620 -88-67.
UWAGA !!!
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie traktowany będzie jako rezygnacja z obiadu w danym miesiącu. Pieniądze wpłacone po terminie będą przepisane na miesiąc kolejny. Na życzenie rodzica mogą być oddane na konto wskazane w umowie.